.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ساخت مجتمع نمايشگاه‌هاي بين‌المللي استان گلستان آغاز شد
كلنگ احداث مجتمع نمايشگاه‌هاي بين‌المللي گلستان روز چهارشنبه با حضور استاندار و جمعي از مسوولان استاني به زمين زده شد. اين مجتمع در فضايي به مساحت ‪ ۶۱‬هزار و ‪ ۷۷۳‬مترمربع در كيلومتر چهار بزرگراه گرگان آق‌قلا و مقابل فرودگاه بين‌المللي گرگان ساخته مي‌شود.

كلنگ احداث مجتمع نمايشگاه‌هاي بين‌المللي گلستان روز چهارشنبه با حضور استاندار و جمعي از مسوولان استاني به زمين زده شد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از ایرنا ، اين مجتمع در فضايي به مساحت ‪ ۶۱‬هزار و ‪ ۷۷۳‬مترمربع در كيلومتر چهار بزرگراه گرگان آق‌قلا و مقابل فرودگاه بين‌المللي گرگان ساخته مي‌شود.

اعتبار ساخت مجتمع نمايشگاه‌هاي بين‌المللي استان گلستان بالغ بر ‪۲۰۰‬ ميليارد ريال است كه براي احداث سالن اول آن ‪ ۳۰‬ميليارد ريال سرمايه‌گذاري خواهد شد و تا ‪ ۱/۵‬سال آينده اين سالن به بهره‌برداري مي‌رسد.

‪ ۴۵‬هزار مترمربع از مجموع فضاي اين مجتمع براي ساخت چهار سالن در نظر گرفته شده و تمام طراحي آن براساس استانداردهاي بين‌المللي است.

مديرعامل شركت نمايشگاه‌هاي بين‌المللي گلستان در اين مراسم گفت: مزيتهاي طبيعي و اقليمي استان موجب شده كه طراحي و ساخت اين مجتمع به طور جدي دنبال شود.

به گفته فرهاد كفائي‌پور، استان گلستان از معدود استانهايي است كه داراي مرزهاي بين‌المللي زميني، هوايي، دريايي و ريلي است كه راه‌اندازي اين مجتمع و ورود و خروج شركتهاي مختلف داخلي و خارجي به اين استان، توجيه اقتصادي مناسبي را براي كاهش قيمت تمام شده و رساندن محصول به بازار هدف دارد.

رئيس سازمان بازرگاني گلستان نيز، يكي از راههاي رسيدن به توسعه تجارت در بين كشورهاي پيشرفته را برگزاري نمايشگاههاي داخلي و خارجي دانست.

"امير طالبي" افزود: اين مجتمع با حضور بازرگانان، فعال نگه داشته خواهد شد و ظرفيتهاي ايجاد شده در بخش توليد زماني پايدار و مناسب خواهند بود كه بازارهاي مناسب براي فروش داشته باشند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.123 seconds.